Materiał wirnika pompy wody | blacha stalowa |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pokrywy |
nr EAN | 8032747010105 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 24-1071 METELLI CIFAM
AUDI | 06H 121 026AB | |
AUDI | 06H 121 026AF | |
AUDI | 06H 121 026BE | |
AUDI | 06H 121 026BF | |
AUDI | 06H 121 026CC | |
AUDI | 06H 121 026DN | |
AUDI | 06J 121 026AN | |
AUDI | 06J 121 026G | |
AUDI | 06J 121 026L | |
SEAT | 06H 121 026AB | |
SEAT | 06H 121 026AF | |
SEAT | 06H 121 026BE | |
SEAT | 06H 121 026BF | |
SEAT | 06H 121 026CC | |
SEAT | 06H 121 026DN | |
SEAT | 06J 121 026AN | |
SEAT | 06J 121 026G | |
SEAT | 06J 121 026L | |
SKODA | 06H 121 026AB | |
SKODA | 06H 121 026AF | |
SKODA | 06H 121 026BE | |
SKODA | 06H 121 026BF | |
SKODA | 06H 121 026CC | |
SKODA | 06H 121 026DC | |
SKODA | 06H 121 026DN | |
SKODA | 06J 121 026AN | |
SKODA | 06J 121 026G | |
SKODA | 06J 121 026L | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026AB | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026AF | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026BE | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026BF | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026CC | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026CP | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026DN | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026DS | |
VOLKSWAGEN | 06J 121 026AN | |
VOLKSWAGEN | 06J 121 026G | |
VOLKSWAGEN | 06J 121 026L |
Zastosowanie Pompa wodna 24-1071 METELLI CIFAM w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 24-1071 METELLI CIFAM:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.