Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD032 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD032 DOLZ

KD032 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
252.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD011, 02KD012, 02KD706, 05KD034, 06KD042, 06KD043, S314

numer części:

KD032

producent:

DOLZ

Ilość zębów 190
Szerokość [mm] 24,0
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu S314
nr EAN 8430632500326

skład zestawu:
02KD011 Śruba koła pasowego
02KD012 Śruba koła pasowego
02KD706 Podkładka
05KD034 Pasek rozrządu
06KD042 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD043 Rolka napinająca paska rozrządu
S314 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD032 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 156, 159, FIAT BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, IDEA, MAREA, MULTIPLA, PALIO, PUNTO 1.9D/2.4D 09.97-

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD032 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD032 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD032 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD032 DOLZ:

2021-01-23
 5/5
Polecam
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.