nr EAN | 8430632191517 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna S151 DOLZ
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
5001001274, 7701462808, 7701468342, 7701473784, 98437726, 99440728
4404088, 4404308, 9112088, 9112308
4714636, 4754850, 4764761, 7303009, 98437726, 99440728
2995626, 2995630, 4836827, 4852318, 7302355, 7303009, 98437726, 98437727, 99440726, 99440728, 99440731, 99440733, 99459758
ALFA ROMEO | 4714636 | |
ALFA ROMEO | 4754850 | |
ALFA ROMEO | 4764761 | |
ALFA ROMEO | 7303009 | |
ALFA ROMEO | 98437726 | |
ALFA ROMEO | 99440728 | |
IVECO | 2995626 | |
IVECO | 2995630 | |
IVECO | 4836827 | |
IVECO | 4852318 | |
IVECO | 7302355 | |
IVECO | 7303009 | |
IVECO | 98437726 | |
IVECO | 98437727 | |
IVECO | 99440726 | |
IVECO | 99440728 | |
IVECO | 99440731 | |
IVECO | 99440733 | |
IVECO | 99459758 | |
OPEL | 4404088 | |
OPEL | 4404308 | |
OPEL | 9112088 | |
OPEL | 9112308 | |
RENAULT | 5001001274 | |
RENAULT | 7701462808 | |
RENAULT | 7701468342 | |
RENAULT | 7701473784 | |
RENAULT | 98437726 | |
RENAULT | 99440728 | |
SEAT | 4714636 | |
SEAT | 4754850 | |
SEAT | 4764761 | |
SEAT | 7303009 | |
SEAT | 98437726 | |
SEAT | 99440728 | |
VAUXHALL | 9112088 | |
VAUXHALL | 9112308 |
Zastosowanie Pompa wodna S151 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna S151 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.