Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 (1984.10-1986.02) 200km » 880112 era
wybrany samochód: 
Peugeot 205 I (741a/c) 1.8 Turbo 16 (1984.10-1986.02) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, OEM 880112 ERA

880112 Cewka zapłonowa, OEM ERA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880112

producent:

ERA

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ciężar [kg]0,382
Ilość połączeń4
Numer artykułu zalecanego dodatku883045
nr EAN8053379090457

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, OEM 880112 ERA

numery OEM:
FORD      4132286
FORD      4132292
FORD      B6S7-18100
FORD      XM34-4608B-A
FORD      XM34-4608C-A
MAZDA      B121-1810X
MAZDA      B541-1810X-A
MAZDA      B542-1810X-A
MAZDA      B6S7-18100
MAZDA      F2G8-1810X
MAZDA      F2G9-1810X
MAZDA      FEJK-1810X
MAZDA      FF25-1810X
MAZDA      G601-18100
MAZDA      G601-1810X
MAZDA      G602-18100
MAZDA      G602-1810X
MAZDA      G607-18100
MAZDA      G607-1810X
MAZDA      G622-18100
MAZDA      G622-1810X
MAZDA      G623-18100
MAZDA      G623-1810X
MAZDA      JE48-18100-B
MAZDA      JE48-1810X-B
MAZDA      JE49-18100-B
MAZDA      JE49-1810X-B
MAZDA      KF01-18100
MAZDA      KF01-1810X
MITSUBISHI      H003T00772
MITSUBISHI      H3T00772

Zastosowanie Cewka zapłonowa, OEM 880112 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, OEM 880112 ERA:

RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.