Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 36018 febi bilstein

Wysprzęglik centralny sprzęgła 36018 FEBI BILSTEIN

36018 Wysprzęglik centralny sprzęgła FEBI BILSTEIN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

36018

producent:

FEBI BILSTEIN

Liczba otworów do mocowania 3
Ciężar [kg] 0,378
dla numeru OE 2 019 956
nr EAN 4027816360186

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 36018 FEBI BILSTEIN

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: FORD GALAXY II, MONDEO IV, RANGER, S-MAX, TRANSIT, LAND ROVER DEFENDER, MAZDA BT-50 II 2.0-3.2D 03.04-
numery OEM:
FORD      1 468 026
FORD      1 512 917
FORD      1 675 978
FORD      1 732 558
FORD      1 775 485
FORD      1 824 839
FORD      2 019 956
FORD      4 543 504
MAZDA      U6A2-16-510
MAZDA      U6A2-16-510A
MAZDA      U6A2-16-510B
FORD USA      4C11-7C559-AH
FORD USA      4C117C559AA
FORD USA      4C117C559AB
FORD USA      4C117C559AC
FORD USA      4C117C559AD
FORD USA      4C117C559AE
FORD USA      4C117C559AF
FORD USA      4C117C559AG
LAND ROVER      LR 019597
LAND ROVER      LR 031455
LAND ROVER      LR 040773
LAND ROVER      LR 052128
LAND ROVER      UUB500020
LAND ROVER      UUB500030
LAND ROVER      UUB500040

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 36018 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.