Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
Materiał uszczelnienia | Guma |
Materiał | Odlew aluminiowy |
Liczba skrzydeł | 6 |
Ciężar [kg] | 1,09 |
dla numeru OE | 46815125 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816398844 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 39884 FEBI BILSTEIN
ALFA ROMEO | 46338675 | |
ALFA ROMEO | 46815125 | |
ALFA ROMEO | 46819138 | |
ALFA ROMEO | 55220285 | |
ALFA ROMEO | 55272433 | |
ALFA ROMEO | 71745026 | |
CHRYSLER | 0046815125 | |
CHRYSLER | 46815125 | |
CITROËN | 1201.L9 | |
FIAT | 46338675 | |
FIAT | 46815125 | |
FIAT | 46819138 | |
FIAT | 55220285 | |
FIAT | 71745026 | |
FORD | 1 538 706 | |
LANCIA | 46338675 | |
LANCIA | 46815125 | |
LANCIA | 46819138 | |
LANCIA | 55220285 | |
LANCIA | 55272433 | |
LANCIA | 71745026 | |
OPEL | 13 34 206 | |
OPEL | 13 34 207 | |
OPEL | 13 34 647 | |
OPEL | 13 34 711 | |
OPEL | 47 08 767 | |
OPEL | 63 34 001 | |
PEUGEOT | 1201.L9 | |
SUZUKI | 17400-86J00 | |
SUZUKI | 17400-86J00-000 | |
SUZUKI | 17400-86J30 | |
SUZUKI | 17400-86J30-000 | |
SUZUKI | 17400-86J40 | |
SUZUKI | 17400-86J40-000 | |
SUZUKI | 17400-M86J30 | |
SUZUKI | 17400-M86J30-000 | |
SUZUKI | 17400-M86J40 | |
SUZUKI | 17400-M86J40-000 | |
SUZUKI | 17400-N86J00 | |
SUZUKI | 17400-N86J00-000 | |
SUZUKI | 17400M86J00 | |
SUZUKI | 17410-85E00 | |
SUZUKI | 17410-85E00-000 | |
SUZUKI | 17410-85E01-000 | |
VAUXHALL | 012855461 | |
VAUXHALL | 012855462 | |
VAUXHALL | 093177340 | |
VAUXHALL | 093189336 | |
VAUXHALL | 093193591 | |
VAUXHALL | 093195466 | |
VAUXHALL | 12855461 | |
VAUXHALL | 12855462 | |
VAUXHALL | 93177340 | |
VAUXHALL | 93189336 | |
VAUXHALL | 93193591 | |
VAUXHALL | 93195466 | |
CHEVROLET | 12855461 | |
CHEVROLET | 12855462 | |
CHEVROLET | 93177340 | |
CHEVROLET | 93195466 | |
FORD USA | 9S518501BA |
Zastosowanie Pompa wodna 39884 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 39884 FEBI BILSTEIN:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.