| nr EAN | 5411450679800 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WPS-908 AISIN
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1740086J00, 1740086J30, 17400N86J00, 1741085E00
1334207, 1334647, 1334711, 4708767, 6334001, 93177340, 93195466
46815125, 46819138, 71745026
1201L9
1201L9
46815125
46815125, 46819138, 71745026
12855462, 93195466
1538706
| ALFA ROMEO | 46815125 | |
| CHRYSLER | 46815125 | |
| CITROËN | 1201.L9 | |
| FIAT | 46815125 | |
| FIAT | 46819138 | |
| FIAT | 71745026 | |
| FORD | 1538706 | |
| LANCIA | 46815125 | |
| LANCIA | 46819138 | |
| LANCIA | 71745026 | |
| OPEL | 1334207 | |
| OPEL | 1334647 | |
| OPEL | 1334711 | |
| OPEL | 4708767 | |
| OPEL | 6334001 | |
| OPEL | 93177340 | |
| OPEL | 93195466 | |
| PEUGEOT | 1201.L9 | |
| SUZUKI | 17400-86J00 | |
| SUZUKI | 17400-86J30 | |
| SUZUKI | 17400-N86J00 | |
| SUZUKI | 17410-85E00 | |
| CHEVROLET | 12855462 | |
| CHEVROLET | 93195466 |
Zastosowanie Pompa wodna WPS-908 AISIN w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WPS-908 AISIN:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.