Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » CH8871ECO fram

Filtr oleju CH8871ECO FRAM

CH8871ECO Filtr oleju FRAM
27.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CH8871ECO

producent:

FRAM

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 83
Średnica wewnętrzna [mm] 36
Wysokość [mm] 174
nr EAN 5022650274032

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju CH8871ECO FRAM

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6021800009
MERCEDES-BENZ      6061800009
MERCEDES-BENZ      6061800109
MERCEDES-BENZ      6061840025
MERCEDES-BENZ      6061840125
MERCEDES-BENZ      6061840225
MERCEDES-BENZ      A6021800009
MERCEDES-BENZ      A6061800009
MERCEDES-BENZ      A6061800109
MERCEDES-BENZ      A6061840025
MERCEDES-BENZ      A6061840125
MERCEDES-BENZ      A6061840225
PEUGEOT      1109T7
SSANGYONG      6611803409
AC      AC6026E
AC      AC6239E

Zastosowanie Filtr oleju CH8871ECO FRAM w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju CH8871ECO FRAM:

2020-01-21
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie fram , także teraz
2021-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.