Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » PH4847A fram

Filtr oleju PH4847A FRAM

PH4847A Filtr oleju FRAM
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

PH4847A

producent:

FRAM

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 107
Wymiar gwintu 3/4"-16
Wysokość [mm] 143
nr EAN 5022650224150

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju PH4847A FRAM

numery OEM:
FIAT      1902047
FIAT      1902076
FIAT      1902847
FIAT      1903628
FIAT      1903785
FIAT      1903828
FIAT      1907580
FIAT      1907582
FIAT      1907583
FIAT      1930213
FIAT      1930823
FIAT      1931047
FIAT      1987582
FIAT      2994057
FIAT      4784710
FIAT      4787410
FIAT      4791113
FIAT      4796458
FIAT      479925
FIAT      4799425
FIAT      4836946
FIAT      5001857493
FIAT      50030151
FIAT      500322701
FIAT      5983900
FIAT      71313782
FIAT      71713782
FIAT      71718765
FIAT      71739634
FIAT      71753740
FIAT      7301916
FIAT      7301939
FIAT      7302439
FIAT      731916
FIAT      7571569
FIAT      98432648
FIAT      98432651
FIAT      98472349
FIAT      V1903628
FORD      5025089
FORD      5025091
PEUGEOT      1109AQ
PEUGEOT      1109P6
PEUGEOT      1109Q0
PEUGEOT      1109Q1
PEUGEOT      1109Q4
PEUGEOT      1109Y7
PEUGEOT      1109Y8
PEUGEOT      E149006
RENAULT      7700860233
RENAULT      7700860823
RENAULT      7701035650
ROVER      VOF1008
AC      FX0069
AC      X149
AC      X4245E
AC      x4257e
AC      X4313E

Zastosowanie Filtr oleju PH4847A FRAM w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju PH4847A FRAM:

2020-01-21
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie fram , także teraz
2021-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.