Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX489829A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX489829A0 FTE automotive GmbH

RX489829A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX489829A0

Średnica tłoka [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów RX489830A0
nr EAN 4028569363547

skład zestawu:
RKS8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX489829A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 147.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX489829A0
numery OEM:
CITROËN      440163
CITROËN      95658555
CITROËN      95668555
LADA      7701207958
LADA      7701499301
PEUGEOT      440163
PEUGEOT      95658555
RENAULT      41011-0429R
RENAULT      60 01 549 881
RENAULT      77 01 201 965
RENAULT      77 01 207 958
RENAULT      77 01 499 301
RENAULT      77 02 295 393
DACIA      410110429R
DACIA      6001549881
DACIA      77 01 201 965
DACIA      77 01 207 958
DACIA      77 01 499 301

Zastosowanie Zacisk hamulca RX489829A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu