Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHV157 trw

Zacisk hamulca BHV157 TRW

BHV157 Zacisk hamulca TRW
 

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

BHV157

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Materiał Żeliwo
Średnica 1 [mm] 48
parzyste numery artykułów BHV158
nr EAN 3322937003600

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHV157 TRW

numery OEM:
LADA      7701207958
LADA      7701499301
RENAULT      77 01 201 965
RENAULT      77 01 207 958
RENAULT      77 01 499 301
DACIA      77 01 201 965
DACIA      77 01 207 958
DACIA      77 01 499 301

Zastosowanie Zacisk hamulca BHV157 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHV157 TRW:

2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-05
 5/5
Spoko
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu