Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX571413A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX571413A0 FTE automotive GmbH

RX571413A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX571413A0

Średnica tłoka [mm] 57
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX571313A0
nr EAN 4028569448312

skład zestawu:
RKS0081 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
RKS8647017 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899055 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX571413A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX571413A0 OPEL ASTRA G 98-05, ASTRA H 04-, ASTRA J 12-, COMBO 01-
numery OEM:
OPEL      542292
OPEL      542453
OPEL      542459
OPEL      542472
OPEL      5542065
OPEL      5542107
OPEL      90544027
OPEL      9192455
OPEL      93173273
OPEL      93173732
OPEL      93176427
OPEL      93190648
OPEL      R1740126
SAAB      5055421
SAAB      5084702
SAAB      5230115
SAAB      5392006
SAAB      5392022
SAAB      93192747
VAUXHALL      9 192 455
VAUXHALL      90 544 027
VAUXHALL      93 173 273
VAUXHALL      93 173 732
VAUXHALL      93 176 427
VAUXHALL      93190648
VAUXHALL      R1740079
VAUXHALL      R1740126

Zastosowanie Zacisk hamulca RX571413A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu