Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 391-441 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 391-441 HELLA

8AC 355 391-441 Zacisk hamulca HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC9144

numer części:

8AC 355 391-441

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 8AC 355 391-401
nr EAN 4082300421248

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 391-441 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      542292
OPEL      542453
OPEL      542459
OPEL      542472
OPEL      5542065
OPEL      5542107
OPEL      90544027
OPEL      9192455
OPEL      93173273
OPEL      93173732
OPEL      93176427
OPEL      93190648
OPEL      R1740126
SAAB      5055421
SAAB      5084702
SAAB      5230115
SAAB      5392006
SAAB      5392022
SAAB      93192747
VAUXHALL      90544027
VAUXHALL      9192455
VAUXHALL      93173273
VAUXHALL      93173732
VAUXHALL      93176427
VAUXHALL      93190648
VAUXHALL      R1740079
VAUXHALL      R1740126

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 391-441 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu