Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHX221E trw

Zacisk hamulca BHX221E TRW

BHX221E Zacisk hamulca TRW
135.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHX221E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Materiał Żeliwo
Średnica [mm] 57
parzyste numery artykułów BHX220E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937397570

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHX221E TRW

Koszt kaucji: 157.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHEVROLET ORLANDO, OPEL ADAM, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI 1.2-2.2D 02.98-

Zacisk hamulca BHX221E ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Zacisk hamulca BHX221E producenta TRW

OPEL

542292, 542453, 542459, 542472, 5542065, 90544027, 9192455, 93173273, 93173732, 93176427

CHEVROLET

542472, 5542065, 90544027, 9192455, 93173273, 93173732, 93176427

numery OEM:
OPEL      5 42 292
OPEL      5 42 453
OPEL      5 42 459
OPEL      5 42 472
OPEL      55 42 065
OPEL      90544027
OPEL      9192455
OPEL      93173273
OPEL      93173732
OPEL      93176427
VAUXHALL      5 42 472
VAUXHALL      55 42 065
VAUXHALL      90544027
VAUXHALL      9192455
VAUXHALL      93173273
VAUXHALL      93173732
VAUXHALL      93176427
CHEVROLET      5 42 472
CHEVROLET      55 42 065
CHEVROLET      90544027
CHEVROLET      9192455
CHEVROLET      93173273
CHEVROLET      93173732
CHEVROLET      93176427

Zastosowanie Zacisk hamulca BHX221E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHX221E TRW:

Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu