Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » ZA2802.4.21 fte automotive gmbh

Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2802.4.21 FTE automotive GmbH

ZA2802.4.21 Wysprzęglik centralny sprzęgła FTE automotive GmbH
fte ZA2802.4.21
Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2802.4.21
ZA2802.4.21
fte ZA2802.4.21 Wysprzęglik centralny sprzęgła

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1100328

numer części:

ZA2802.4.21

otwór Ø [mm] 28
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 4028569674902

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2802.4.21 FTE automotive GmbH

Łożysko hydrauliczne koncentryczne

Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2802.4.21 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2802.4.21 producenta FTE automotive GmbH

FORD

1021237, 1026539, 1075776, 1689223, 1715642, 1838043, 96WT7A564BA, 96WT7A564BB, AN217A564AA, AN217A564AB, AN217A564AC, XS417A564EA

MAZDA

1E0116540, 1E0116540A

numery OEM:
FORD      1021237
FORD      1026539
FORD      1075776
FORD      1689223
FORD      1715642
FORD      1838043
FORD      96WT-7A564-BA
FORD      96WT-7A564-BB
FORD      AN21-7A564-AA
FORD      AN21-7A564-AB
FORD      AN21-7A564-AC
FORD      XS41-7A564-EA
MAZDA      1E01 16 540
MAZDA      1E01 16 540A

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2802.4.21 FTE automotive GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2802.4.21 FTE automotive GmbH:

Wiesław, Niechobrz
2022-08-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Porajów
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.