Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » PA855 graf

Pompa wodna PA855 GRAF

PA855 Pompa wodna GRAF
graf PA855
97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PA855

producent:

GRAF

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem zębatym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Materiał wirnika pompy wody blacha stalowa
Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 8032747266656

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA855 GRAF

POMPA WODY VW 1,2 LUPO/AROSA

Pompa wodna PA855 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa wodna PA855 producenta GRAF

SEAT

03D121005, 03D121005X, 03D121013B

SKODA

03D121005, 03D121005X, 03D121013B

VOLKSWAGEN

03D121005, 03D121005X, 03D121013B

numery OEM:
AUDI      03D 121 005X
SEAT      03D 121 005
SEAT      03D 121 005X
SEAT      03D 121 013B
SKODA      03D 121 005
SKODA      03D 121 005X
SKODA      03D 121 013B
VOLKSWAGEN      03D 121 005
VOLKSWAGEN      03D 121 005X
VOLKSWAGEN      03D 121 013B

Zastosowanie Pompa wodna PA855 GRAF w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna PA855 GRAF:

Ryszard, Warszawa
2025-06-17
 5/5
OK

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

GRAF