Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 006 623-581 hella

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-581 HELLA

5DA 006 623-581 Jednostka sterująca, układ zapłonowy HELLA
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

5DA 006 623-581

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Delco
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300085563

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-581 HELLA

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: HONDA CRX I; OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F/KOMBI, CORSA A, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, VECTRA A 1.3/1.6 03.86-09.98
numery OEM:
ISUZU      8019785710
ISUZU      8019795710
ISUZU      8104828350
OPEL      10482824
OPEL      12 11 582
OPEL      12 11 591
OPEL      12 37 504
OPEL      16158829
OPEL      16410049
OPEL      19 77 958
OPEL      19 79 107
OPEL      19 79 571
OPEL      19 85 342
OPEL      6 237 753
OPEL      8019795710
OPEL      8161400490
OPEL      83501087
OPEL      8983501087
VAUXHALL      10482824
VAUXHALL      12 11 582
VAUXHALL      12 11 591
VAUXHALL      12 37 504
VAUXHALL      16158829
VAUXHALL      16410049
VAUXHALL      19 77 958
VAUXHALL      19 79 107
VAUXHALL      19 79 571
VAUXHALL      19 85 342
VAUXHALL      6237753
VAUXHALL      8019795710
VAUXHALL      8161400490
VAUXHALL      83501087
VAUXHALL      8983501087

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-581 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-581 HELLA:

2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.