Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 193 175-441 hella

Cewka zapłonowa 5DA 193 175-441 HELLA

5DA 193 175-441 Cewka zapłonowa HELLA
193.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 193 175-441

dostawca:

HELLA

Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300558456

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-441 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 PLURIEL, SAXO, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, PEUGEOT 1007, 106 II 1.1-1.6 05.96-

Cewka zapłonowa 5DA 193 175-441 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cewka zapłonowa 5DA 193 175-441 producenta HELLA

CITROËN

597078, 597079, 5970A8, 96358649

PEUGEOT

597078, 597079

numery OEM:
CITROËN      5970 78
CITROËN      5970 79
CITROËN      5970.A8
CITROËN      96358649
PEUGEOT      5970 78
PEUGEOT      5970 79

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-441 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 193 175-441 HELLA:

Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.