Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 390-521 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 390-521 HELLA

8AC 355 390-521 Zacisk hamulca HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC9052

numer części:

8AC 355 390-521

producent:

HELLA

otwór Ø [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
parzyste numery artykułów 8AC 355 390-511
Techniczny numer informacyjny AC9052
nr EAN 4082300420326

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 390-521 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      357615124B
AUDI      357615124BX
AUDI      357615124C
AUDI      357615124CX
AUDI      357615124D
SEAT      357615124B
SEAT      357615124BX
SEAT      357615124C
SEAT      357615124CX
SEAT      357615124D
SKODA      357615124B
SKODA      357615124BX
SKODA      357615124C
SKODA      357615124CX
SKODA      357615124D
VOLKSWAGEN      357615124B
VOLKSWAGEN      357615124BX
VOLKSWAGEN      357615124C
VOLKSWAGEN      357615124CX
VOLKSWAGEN      357615124D

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 390-521 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu