Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 391-431 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 391-431 HELLA

8AC 355 391-431 Zacisk hamulca HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC9143

numer części:

8AC 355 391-431

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 8AC 355 391-391
nr EAN 4082300421231

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 391-431 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      542293
OPEL      542452
OPEL      542458
OPEL      542471
OPEL      5542064
OPEL      5542106
OPEL      90544026
OPEL      9192454
OPEL      93173271
OPEL      93173731
OPEL      93176426
OPEL      93190644
OPEL      R1740125
SAAB      5055413
SAAB      5084710
SAAB      5230107
SAAB      5391990
SAAB      5392014
SAAB      93192746
VAUXHALL      90544026
VAUXHALL      9192454
VAUXHALL      93173271
VAUXHALL      93173731
VAUXHALL      93176426
VAUXHALL      93190644
VAUXHALL      R1740078
VAUXHALL      R1740125

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 391-431 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu