Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zatyczką |
Ilość zębów | 19 |
Koło pasowe pompy wodnej - Ø [mm] | 56 |
Liczba skrzydeł | 8 |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 64 |
Materiał wirnika pompy wody | Metal |
nr EAN | 4250093405510 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna P551 HEPU
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
038121011H, 038121011K
038120011H, 038121011H, 038121011K
038121011H, 038121011K
038121011H, 038121011K
MN980134, MN980266
68000693AA, 68000693AB, 68000693AC
68000693AA, 68000693AB
68000693AA, 68000693AB, 68000693AC
AUDI | 038 121 011 H | |
AUDI | 038 121 011 K | |
CHRYSLER | 68000693AA | |
CHRYSLER | 68000693AB | |
CHRYSLER | 68000693AC | |
DODGE | 68000693AA | |
DODGE | 68000693AB | |
MITSUBISHI | MN980134 | |
MITSUBISHI | MN980266 | |
SEAT | 038 120 011 H | |
SEAT | 038 121 011 H | |
SEAT | 038 121 011 K | |
SKODA | 038 121 011 H | |
SKODA | 038 121 011 K | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 H | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 K | |
VAG | 038 120 011 HX | |
VAG | 038 121 011 H | |
VAG | 038 121 011 K | |
VAG | 038 121 011 KX | |
JEEP | 68000693AA | |
JEEP | 68000693AB | |
JEEP | 68000693AC |
Zastosowanie Pompa wodna P551 HEPU w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna P551 HEPU:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Informacje o producencie części zamiennych firmie Hepu.
Hepu to niemiecka firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych, a w szczególności w pompach wodnych, paskach klinowych oraz zestawach naprawczych dla nich. Firma została założona w 1997 roku i od tamtej pory zdobyła uznanie klientów i mechaników za wysoką jakość swoich produktów.
Historia firmy sięga lat 70. XX wieku, kiedy to opracowano pierwsze pompy wodne z tworzyw sztucznych, co wówczas było innowacyjnym rozwiązaniem. W 1997 roku Hepu rozpoczęła produkcję pomp wodnych i pasków klinowych w oparciu o nowoczesne technologie. Obecnie firma zatrudnia ponad 200 pracowników i produkuje ponad 1000 różnych produktów.
Hepu to firma zorientowana na klienta, która stawia na jakość swoich produktów i dba o ich niezawodność. Wszystkie produkty są starannie testowane przed wprowadzeniem na rynek, aby zapewnić ich bezawaryjną pracę. Hepu cieszy się wysoką opinią wśród klientów i mechaników za jakość i niezawodność swoich produktów oraz za profesjonalną obsługę.
Oprócz produkcji części samochodowych, Hepu angażuje się w działalność charytatywną. Wspiera lokalne inicjatywy oraz organizacje charytatywne, a także prowadzi szkolenia dla młodych ludzi zainteresowanych branżą motoryzacyjną.