Materiał wirnika pompy wody | blacha stalowa | |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8032747216965 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 24-1355 METELLI CIFAM
AUDI | 038 121 011C | |
AUDI | 038 121 011D | |
AUDI | 038 121 011H | |
AUDI | 038 121 011J | |
AUDI | 038 121 011K | |
AUDI | 03L 121 011B | |
CHRYSLER | 68000693AA | |
CHRYSLER | 68000693AB | |
CHRYSLER | 68000693AC | |
DODGE | 68000693AA | |
DODGE | 68000693AB | |
DODGE | 68000693AC | |
FORD | 1100635 | |
FORD | 1310015 | |
FORD | 1457395 | |
FORD | 1673518 | |
MITSUBISHI | MN980134 | |
MITSUBISHI | MN980266 | |
SEAT | 038 121 011C | |
SEAT | 038 121 011D | |
SEAT | 038 121 011H | |
SEAT | 038 121 011J | |
SEAT | 038 121 011K | |
SEAT | 03L 121 011B | |
SKODA | 038 121 011C | |
SKODA | 038 121 011D | |
SKODA | 038 121 011H | |
SKODA | 038 121 011J | |
SKODA | 038 121 011K | |
SKODA | 03L121001B | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011C | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011CX | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011D | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011DX | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011H | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011HX | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011J | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011K | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011B | |
JEEP | 68000693AA | |
JEEP | 68000693AB | |
JEEP | 68000693AC |
Zastosowanie Pompa wodna 24-1355 METELLI CIFAM w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 24-1355 METELLI CIFAM:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020