| Tryb pracy | mechaniczne |
| Liczba skrzydeł | 8 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość zębów | 19 |
| nr EAN | 4029416247256 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna J1515044 HERTH+BUSS JAKOPARTS
| CHRYSLER | 68000693AA | |
| CHRYSLER | 68000693AB | |
| CHRYSLER | K68000693AA | |
| CHRYSLER | K68000693AB | |
| CHRYSLER | K68000693AC | |
| CHRYSLER | PA10002 | |
| FORD | 1100635 | |
| FORD | 1225896 | |
| FORD | 1310015 | |
| FORD | 1457395 | |
| FORD | 1673518 | |
| FORD | ME6M21-8501-B1A | |
| FORD | PA10002 | |
| FORD | RM3M-218501-BA | |
| FORD | RM6M21-8501-BA | |
| FORD | RMXM21-8501-AA | |
| FORD | XM21-8501-AA | |
| MITSUBISHI | MN980134 | |
| MITSUBISHI | MN980266 | |
| MITSUBISHI | MN980447 | |
| VAG | 038121011C | |
| VAG | 038121011CV | |
| VAG | 038121011CX | |
| VAG | 038121011D | |
| VAG | 038121011DX | |
| VAG | 038121011G | |
| VAG | 038121011GV | |
| VAG | 038121011GX | |
| VAG | 038121011H | |
| VAG | 038121011HV | |
| VAG | 038121011HX | |
| VAG | 038121011J | |
| VAG | 038121011JV | |
| VAG | 038121011JX | |
| VAG | 038121011K | |
| VAG | 038121011KV | |
| VAG | 038121011KX | |
| VAG | 03G121011 | |
| VAG | 03G121011G | |
| VAG | 03G121011V | |
| VAG | 03G121011X | |
| VAG | 03L121011B | |
| VAG | 03L121011BV | |
| VAG | 03L121011BX | |
| VAG | 03L121011G | |
| VAG | 03L121011GV | |
| VAG | 03L121011GX | |
| JEEP | K68000693AA | |
| JEEP | K68000693AB | |
| JEEP | K68000693AC |
Zastosowanie Pompa wodna J1515044 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.