Tryb pracy | mechaniczne | |
Liczba skrzydeł | 8 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość zębów | 19 | |
nr EAN | 4029416247256 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna J1515044 HERTH+BUSS JAKOPARTS
CHRYSLER | 68000693AA | |
CHRYSLER | 68000693AB | |
CHRYSLER | K68000693AA | |
CHRYSLER | K68000693AB | |
CHRYSLER | K68000693AC | |
CHRYSLER | PA10002 | |
FORD | 1100635 | |
FORD | 1225896 | |
FORD | 1310015 | |
FORD | 1457395 | |
FORD | 1673518 | |
FORD | ME6M21-8501-B1A | |
FORD | PA10002 | |
FORD | RM3M-218501-BA | |
FORD | RM6M21-8501-BA | |
FORD | RMXM21-8501-AA | |
FORD | XM21-8501-AA | |
MITSUBISHI | MN980134 | |
MITSUBISHI | MN980266 | |
MITSUBISHI | MN980447 | |
VAG | 038121011C | |
VAG | 038121011CV | |
VAG | 038121011CX | |
VAG | 038121011D | |
VAG | 038121011DX | |
VAG | 038121011G | |
VAG | 038121011GV | |
VAG | 038121011GX | |
VAG | 038121011H | |
VAG | 038121011HV | |
VAG | 038121011HX | |
VAG | 038121011J | |
VAG | 038121011JV | |
VAG | 038121011JX | |
VAG | 038121011K | |
VAG | 038121011KV | |
VAG | 038121011KX | |
VAG | 03G121011 | |
VAG | 03G121011G | |
VAG | 03G121011V | |
VAG | 03G121011X | |
VAG | 03L121011B | |
VAG | 03L121011BV | |
VAG | 03L121011BX | |
VAG | 03L121011G | |
VAG | 03L121011GV | |
VAG | 03L121011GX | |
JEEP | K68000693AA | |
JEEP | K68000693AB | |
JEEP | K68000693AC |
Zastosowanie Pompa wodna J1515044 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020