Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 65434 RUVILLE/FAG
AUDI | 038 121 011 C | |
AUDI | 038 121 011 D | |
AUDI | 038 121 011 H | |
AUDI | 038 121 011 HX | |
AUDI | 038 121 011 K | |
AUDI | 038 121 011 KX | |
AUDI | 038121011C | |
AUDI | 038121011D | |
AUDI | 038121011H | |
AUDI | 038121011HX | |
AUDI | 038121011K | |
AUDI | 038121011KX | |
AUDI | 03G 121 011 | |
AUDI | 03G121011 | |
AUDI | 03L 121 011 G | |
AUDI | 03L 121 011 GX | |
AUDI | 03L 121 011 X | |
AUDI | 03L121011G | |
AUDI | 03L121011GX | |
AUDI | 03L121011X | |
FORD | 1100635 | |
SEAT | 038 121 011 H | |
SEAT | 038 121 011 K | |
SEAT | 038 121 011 KX | |
SEAT | 038121011H | |
SEAT | 038121011K | |
SEAT | 038121011KX | |
SEAT | 03L 121 011 G | |
SEAT | 03L 121 011 GX | |
SEAT | 03L 121 011 X | |
SEAT | 03L121011G | |
SEAT | 03L121011GX | |
SEAT | 03L121011X | |
SKODA | 03L 121 011 G | |
SKODA | 03L 121 011 GX | |
SKODA | 03L 121 011 X | |
SKODA | 03L121011G | |
SKODA | 03L121011GX | |
SKODA | 03L121011X | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 C | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 D | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 H | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 HX | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 K | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 KX | |
VOLKSWAGEN | 038121011C | |
VOLKSWAGEN | 038121011D | |
VOLKSWAGEN | 038121011H | |
VOLKSWAGEN | 038121011HX | |
VOLKSWAGEN | 038121011K | |
VOLKSWAGEN | 038121011KX | |
VOLKSWAGEN | 03G 121 011 | |
VOLKSWAGEN | 03G121011 | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 G | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 GV | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 GX | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 X | |
VOLKSWAGEN | 03L121011 | |
VOLKSWAGEN | 03L121011G | |
VOLKSWAGEN | 03L121011GV | |
VOLKSWAGEN | 03L121011GX | |
VOLKSWAGEN | 03L121011X |
Zastosowanie Pompa wodna 65434 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 65434 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020