nr EAN | 5901159121033 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 1500420 KRAFT AUTOMOTIVE
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
038121011D, 038121011H, 038121011K
038121011D, 038121011H, 038121011K
038121011D, 038121011H, 038121011K
038121011D, 038121011H, 038121011K
MN980134, MN980266
AUDI | 038 121 011 D | |
AUDI | 038 121 011 H | |
AUDI | 038 121 011 K | |
CHRYSLER | 68000693AB | |
MITSUBISHI | MN980134 | |
MITSUBISHI | MN980266 | |
SEAT | 038 121 011 D | |
SEAT | 038 121 011 H | |
SEAT | 038 121 011 K | |
SKODA | 038 121 011 D | |
SKODA | 038 121 011 H | |
SKODA | 038 121 011 K | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 D | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 H | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 K |
Zastosowanie Pompa wodna 1500420 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 1500420 KRAFT AUTOMOTIVE:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.