Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1750 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1750 K 6 HUTCHINSON

1750 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1750K6

numer części:

1750 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1750
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750628648

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1750 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
ALFA ROMEO      46769821
ALFA ROMEO      51855784
ALFA ROMEO      71739910
CITROËN      5750-27
CITROËN      5750-W3
CITROËN      5750-YG
CITROËN      5750-Z7
CITROËN      96295878
CITROËN      96308935
DODGE      4891 974AC
FIAT      71739910
FIAT      71749452
FIAT      96307961
FIAT      9630796180
FIAT      9638464380
FORD      1004485
FORD      1041193
FORD      96MF6C301BC
FORD      V97MF6C301AA
LANCIA      71749452
LANCIA      9630796180
LANCIA      9638464380
MAZDA      1E05-15-907
MAZDA      96MF6C301BC
PEUGEOT      5750-R6
PEUGEOT      5750-T9
PEUGEOT      5750-YG
PEUGEOT      5750-Z6
PEUGEOT      96308935
RENAULT      7700101261
RENAULT      7700107175
VOLVO      1271829
VOLVO      9189229
VOLVO      9458411
VOLKSWAGEN      037145933A
VOLKSWAGEN      037145933C
VOLKSWAGEN      074145933AD
VOLKSWAGEN      074145933AR
JEEP      4891 974AC
LAND ROVER      GFB101750
LAND ROVER      PQS10061

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1750 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1750 K 6 HUTCHINSON:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.