Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK1750 dayco

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1750 DAYCO

6PK1750 Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO
dayco 6PK1750
Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1750
6PK1750
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6x1750

numer części:

6PK1750

producent:

DAYCO

Ilość żeber 6
nr EAN 8021787507553

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1750 DAYCO

Pasek wielorowkowy (6PK1750) pasuje do: VOLVO S40 I, S90 I, V40, V90 I, ALFA ROMEO 156, 159, BRERA, SPIDER, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, C5 I/KOMBI, EVASION, XSARA 1.0-2.9 06.89-

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1750 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1750 producenta DAYCO

FORD

1004485, 1041193

RENAULT

7700101261, 7700107175

PEUGEOT

5750R6, 5750T9, 5750YG, 5750Z6, 5750Z7, 96308935

MAZDA

1E0515907

JEEP

04891974AC, 4891974AC, 4892519AA

VOLKSWAGEN

047903137AB, 074145933AR

ALFA ROMEO

46769821, 51855784, 71739910, 71749452

CITROËN

575027, 5750W3, 5750YG, 5750Z6, 5750Z7, 96295878, 96308935

FIAT

46769821, 71739910, 71749452, 96307961, 9630796180, 9638464380

SKODA

047903137AB, 074145933AR

LAND ROVER

GFB101750, PQS10061

LANCIA

71749452, 9630796180, 9638464380

DODGE

04891974AC

numery OEM:
ALFA ROMEO      46769821
ALFA ROMEO      51855784
ALFA ROMEO      71739910
ALFA ROMEO      71749452
AUDI      047903137AB
AUDI      074145933AR
CITROËN      575027
CITROËN      5750W3
CITROËN      5750YG
CITROËN      5750Z6
CITROËN      5750Z7
CITROËN      96295878
CITROËN      96308935
DODGE      04891974AC
FIAT      46769821
FIAT      71739910
FIAT      71749452
FIAT      96307961
FIAT      9630796180
FIAT      9638464380
FORD      1004485
FORD      1041193
LANCIA      71749452
LANCIA      9630796180
LANCIA      9638464380
MAZDA      1E0515907
PEUGEOT      5750R6
PEUGEOT      5750T9
PEUGEOT      5750YG
PEUGEOT      5750Z6
PEUGEOT      5750Z7
PEUGEOT      96308935
RENAULT      7700101261
RENAULT      7700107175
SEAT      047903137AB
SEAT      074145933AR
SKODA      047903137AB
SKODA      074145933AR
VOLVO      9189229
VOLKSWAGEN      047903137AB
VOLKSWAGEN      074145933AR
VAG      047903137AB
VAG      074145933AR
JEEP      04891974AC
JEEP      4891974AC
JEEP      4892519AA
LAND ROVER      GFB101750
LAND ROVER      PQS10061

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1750 DAYCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1750 DAYCO:

Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Szybka dostawa części 6PK1635 odbiór w paczkomacie
Rumen, Chotcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2021-06-02
 5/5
super
Łukasz, Jasień
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2024-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Piotr, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Warszawa
2020-04-13
 5/5
Zawsze zakładam części producenta dayco do swojego samochodu nigdy nie było z tym problemów
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski Ok
Mirosław, Otwock
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
robert, ostrów wielkopolski
2020-11-25
 5/5
bardzo dobry
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie częśći samochodowych Dayco


Dayco jest wiodącym dostawcą części zamiennych do samochodów i innych pojazdów na całym świecie. Historia firmy sięga roku 1905, kiedy to została założona w Stanach Zjednoczonych. Od tamtej pory Dayco stale rozwija swoją ofertę i rozszerza zasięg swojej działalności na cały świat. Zakres produkcji Dayco obejmuje szeroką gamę produktów, w tym pasy klinowe, napinacze pasków, uszczelki, łożyska i inne części układów mechanicznych. Te produkty są dostarczane do wielu różnych sektorów, w tym motoryzacji, przemysłu maszynowego i budowlanego.

Dayco posiada fabryki i centra dystrybucji w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby zapewnić swoim klientom niezawodne i innowacyjne produkty. Dzięki wysokiej jakości swoich produktów i usług, Dayco jest cenionym partnerem dla wielu producentów samochodów i innych przedsiębiorstw.