Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6PK1750 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1750 SNR

53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1750

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 166
Długość [mm] 1750
nr EAN 3413521204494

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1750 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1750) pasuje do: VOLVO 850, S40 I, S70, S90 I, V40, V70 I, V90 I, ALFA ROMEO 156, 159, BRERA, GIULIETTA, SPIDER, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I 1.0-2.9 06.89-

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1750 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1750 producenta SNR

FORD

1004485, 1041193, V97MF6C301BA

RENAULT

7700101261, 7700107175

PEUGEOT

5750T9, 5750YG, 5750Z6

MAZDA

1E0515907

VOLVO

9458411

VOLKSWAGEN

074145933AR

ALFA ROMEO

51855784, 71739910

CITROËN

5750YG, 5750Z7

FIAT

71749452

SKODA

047903137AB

LAND ROVER

PQS10061

LANCIA

71749452

numery OEM:
ALFA ROMEO      51855784
ALFA ROMEO      71739910
CITROËN      5750-YG
CITROËN      5750-Z7
FIAT      71749452
FORD      1004485
FORD      1041193
FORD      V97MF 6C301 BA
LANCIA      71749452
MAZDA      1E05-15-907
PEUGEOT      5750-T9
PEUGEOT      5750-YG
PEUGEOT      5750-Z6
RENAULT      7700101261
RENAULT      7700107175
SKODA      047903137AB
VOLVO      9458411
VOLKSWAGEN      074145933AR
LAND ROVER      PQS10061

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1750 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.