Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 981 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 981 BOSCH

1 987 947 981 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 981
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 981
1 987 947 981
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1750

numer części:

1 987 947 981

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1750
nr EAN 3165141088441

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 981 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1750) pasuje do: VOLVO 850, 960 II, C70 I, S40 I, S70, S90 I, V40, V70 I, V90 I ALFA ROMEO 156, 159, BRERA, SPIDER AUDI A4 B5, A6 C4, A6 C5, A8 D2 1.0-2.9 08.88-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 981 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 981 producenta BOSCH

VOLKSWAGEN

037145933A, 037145933C, 047903137AB, 074145933AD, 074145933AR, 078903137AP

AUDI

047903137AB, 074145933AR, 078903137AP

FORD

1004485, 1011193, 1033500, 1041193, 7310608, 95VWA61672BAKHAV, 95WF6C301GA, 96MF6C301BC, 96WF6C301BA

PEUGEOT

5750R6, 5750T9, 5750Z6

MAZDA

1E0515907, 96MF6C301BC

ALFA ROMEO

46769821

RENAULT

5000693140, 7700101261

FIAT

46769821, 7310606, 9630796180, K9630796180

SKODA

047903137AB, 074145933AR

LAND ROVER

PQS10061

LANCIA

7310606, 9630796180, K9630796180

numery OEM:
ALFA ROMEO      46769821
AUDI      047 903 137 AB
AUDI      074 145 933 AR
AUDI      078 903 137 AP
AUSTIN      PQS 10061
CITROËN      5750 T9
CITROËN      5750 Z6
DODGE      04891 974AC
DODGE      4891 974AC
FIAT      46769821
FIAT      7310606
FIAT      9630796180
FIAT      K9630796180
FORD      1004485
FORD      1011193
FORD      1033500
FORD      1041193
FORD      7310608
FORD      95VW A61672 BAKHAV
FORD      95WF 6C301 GA
FORD      96MF 6C301 BC
FORD      96WF6C301BA
LANCIA      7310606
LANCIA      9630796180
LANCIA      K9630796180
MAZDA      1E05-15-907
MAZDA      96MF 6C301 BC
PEUGEOT      5750 R6
PEUGEOT      5750 T9
PEUGEOT      5750 Z6
RENAULT      50 00 693 140
RENAULT      77 00 101 261
ROVER      PQS 10061
SEAT      074 145 933 AR
SKODA      047 903 137 AB
SKODA      074 145 933 AR
VOLKSWAGEN      037 145 933 A
VOLKSWAGEN      037 145 933 C
VOLKSWAGEN      047 903 137 AB
VOLKSWAGEN      074 145 933 AD
VOLKSWAGEN      074 145 933 AR
VOLKSWAGEN      078 903 137 AP
HOLDEN      92 062 955
LAND ROVER      PQS 10061

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 981 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 981 BOSCH:

Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.