Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK1750 goodyear

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1750 GOODYEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK1749, 6PK1750, 6PK1751, 6PK1752, 6PK1753

numer części:

6PK1750

producent:

GOODYEAR

Długość [mm]:1750
Szerokość [mm]:21,4
Ilość żeber:6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1750 GOODYEAR

Pasek wielorowkowy (6PK1750)
numery OEM:
ALFA ROMEO      46769821
ALFA ROMEO      71739910
AUDI      047903137AB
CITROËN      5750-27
CITROËN      5750-W3
CITROËN      5750-YG
CITROËN      5750-Z6
CITROËN      5750-Z7
CITROËN      575027
CITROËN      5750GF
CITROËN      5750VL
CITROËN      5750W3
CITROËN      5750YG
CITROËN      5750Z6
CITROËN      5750Z7
CITROËN      96295878
CITROËN      96308935
FIAT      46769821
FIAT      71749452
FIAT      96307961
FIAT      9630796180
FIAT      9638464380
FORD      1004485
FORD      1011193
FORD      1033500
FORD      1041193
FORD      7310608
FORD      95WF6C301GA
FORD      96MF6C301BC
FORD      96WF6C301BA
FORD      V97MF6C301AA
LANCIA      71749452
LANCIA      9630796180
LANCIA      9638464380
MAZDA      1E05-15-907
MAZDA      1E0515907
PEUGEOT      5750-27
PEUGEOT      5750-R6
PEUGEOT      5750-T9
PEUGEOT      5750-YG
PEUGEOT      5750-Z6
PEUGEOT      5750-Z7
PEUGEOT      96308935
RENAULT      7700101261
RENAULT      7700107175
SKODA      03D145933A
SKODA      047903137AB
VOLVO      1271829
VOLVO      9189229
VOLVO      9434341
VOLVO      9458411
VOLKSWAGEN      037145933A
VOLKSWAGEN      037145933C
VOLKSWAGEN      047903137AB
VOLKSWAGEN      074145933AD
VOLKSWAGEN      074145933AR
LAND ROVER      PQS10061

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1750 GOODYEAR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.