Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK855 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK855 INA

FB 4PK855 Pasek klinowy wielorowkowy INA
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK853, 4PK854, 4PK855, 4PK856, 4PK857

numer części:

FB 4PK855

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 855
nr EAN 4005108961303

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK855 INA

numery OEM:
AUDI      050 903 137 B
AUDI      050 903 137 C
AUDI      050903137B
AUDI      050903137C
AUDI      053 903 137 B
AUDI      053903137B
AUDI      058 260 849
AUDI      058 260 849 A
AUDI      058260849
AUDI      058260849A
AUDI      06B 260 849 A
AUDI      06B 260 849 B
AUDI      06B 260 849 C
AUDI      06B260849A
AUDI      06B260849B
AUDI      06B260849C
BMW      1 727 378
BMW      1727378
BMW      64 55 1 727 378
BMW      64551727378
CITROËN      5750.80
CITROËN      575080
DAIHATSU      97713-2D510
DAIHATSU      977132D510
FIAT      46451652
FIAT      46542303
FIAT      774 3660
FIAT      7743660
FIAT      779 9581
FIAT      7799581
NISSAN      11950-9F600
NISSAN      11950-9F605
NISSAN      119509F600
NISSAN      119509F605
PEUGEOT      5750.80
PEUGEOT      575080
SEAT      050 903 137 B
SEAT      050 903 137 C
SEAT      050903137B
SEAT      050903137C
SEAT      053 903 137 B
SEAT      053903137B
SEAT      058 260 849
SEAT      058 260 849 A
SEAT      058260849
SEAT      058260849A
SEAT      06B 260 849 A
SEAT      06B 260 849 B
SEAT      06B 260 849 C
SEAT      06B260849A
SEAT      06B260849B
SEAT      06B260849C
SKODA      050 903 137 B
SKODA      050 903 137 C
SKODA      050903137B
SKODA      050903137C
SKODA      053 903 137 B
SKODA      053903137B
SKODA      058 260 849
SKODA      058 260 849 A
SKODA      058260849
SKODA      058260849A
SKODA      06B 260 849 A
SKODA      06B 260 849 B
SKODA      06B 260 849 C
SKODA      06B260849A
SKODA      06B260849B
SKODA      06B260849C
VOLKSWAGEN      050 903 137 B
VOLKSWAGEN      050 903 137 C
VOLKSWAGEN      050903137B
VOLKSWAGEN      050903137C
VOLKSWAGEN      053 903 137 B
VOLKSWAGEN      053903137B
VOLKSWAGEN      058 260 849
VOLKSWAGEN      058 260 849 A
VOLKSWAGEN      058260849
VOLKSWAGEN      058260849A
VOLKSWAGEN      06B 260 849 A
VOLKSWAGEN      06B 260 849 B
VOLKSWAGEN      06B 260 849 C
VOLKSWAGEN      06B260849A
VOLKSWAGEN      06B260849B
VOLKSWAGEN      06B260849C
HYUNDAI      97713-2D100
HYUNDAI      97713-2D510
HYUNDAI      97713-2E000
HYUNDAI      97713-4E000
HYUNDAI      977132D100
HYUNDAI      977132D510
HYUNDAI      977132E000
HYUNDAI      977134E000
KIA      97713-2D100
KIA      97713-2D510
KIA      97713-2E000
KIA      97713-4E000
KIA      977132D100
KIA      977132D510
KIA      977132E000
KIA      977134E000
MINI      1 727 378
MINI      1727378
MINI      64 55 1 727 378
MINI      64551727378
LAND ROVER      STC 2326
LAND ROVER      STC2326

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK855 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK855 INA:

2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.