Wysokość zabudowy | 93 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 43 |
nr EAN | 8033001138436 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PQ-103 JAPANPARTS
NISSAN | 20110P7525 | |
NISSAN | 210010-17526 | |
NISSAN | 21010-17S25 | |
NISSAN | 21010-17S27 | |
NISSAN | 21010-E3000 | |
NISSAN | 21010-E3026 | |
NISSAN | 21010-E3027 | |
NISSAN | 21010-E3028 | |
NISSAN | 21010-E3087 | |
NISSAN | 21010-P7525 | |
NISSAN | 21010-P7526 | |
NISSAN | 21010-P7527 | |
NISSAN | 21010-P7528 | |
NISSAN | 21010-P7588 | |
NISSAN | 21010-V0725 | |
NISSAN | 21010-V0726 | |
NISSAN | 21010-W3626 | |
NISSAN | 21010-W3694 | |
NISSAN | 21010-Y7025 | |
NISSAN | 2101017S26 | |
NISSAN | 2101017SY7 | |
NISSAN | 2101050K26 | |
NISSAN | 2101050K28 | |
NISSAN | 21010E3001 | |
NISSAN | 21010E3002 | |
NISSAN | 21010E3003 | |
NISSAN | 21010E3004 | |
NISSAN | 21010E3005 | |
NISSAN | 21010E3025 | |
NISSAN | 21010P7501 | |
NISSAN | 21010P7503 | |
NISSAN | 21010P7529 | |
NISSAN | 21010P7585 | |
NISSAN | 21010P7586 | |
NISSAN | 21010P7587 | |
NISSAN | 21010P7589 | |
NISSAN | 21010V0727 | |
NISSAN | 21010V7026 | |
NISSAN | 21010W3625 | |
NISSAN | 21010W3627 | |
NISSAN | 21010W3628 | |
NISSAN | 21010W3685 | |
NISSAN | 21010W3686 | |
NISSAN | 21010W3687 | |
NISSAN | 21010W3688 | |
NISSAN | 21010W36Y6 | |
NISSAN | 23100H7702 | |
NISSAN | BA01017S27 | |
NISSAN | BA010E3027 | |
NISSAN | BA010P7588 |
Zastosowanie Pompa wodna PQ-103 JAPANPARTS w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PQ-103 JAPANPARTS:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.