Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym | |
nr EAN | 7316587014525 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna VKPC 92802 SKF
NISSAN | 21010-17S25 | |
NISSAN | 21010-17S26 | |
NISSAN | 21010-17S27 | |
NISSAN | 21010-E3000 | |
NISSAN | 21010-E3001 | |
NISSAN | 21010-E3003 | |
NISSAN | 21010-E3004 | |
NISSAN | 21010-E3025 | |
NISSAN | 21010-E3026 | |
NISSAN | 21010-E3027 | |
NISSAN | 21010-E3028 | |
NISSAN | 21010-E3075 | |
NISSAN | 21010-E3087 | |
NISSAN | 21010-P7503 | |
NISSAN | 21010-P7525 | |
NISSAN | 21010-P7526 | |
NISSAN | 21010-P7527 | |
NISSAN | 21010-P7528 | |
NISSAN | 21010-P7585 | |
NISSAN | 21010-P7586 | |
NISSAN | 21010-P7587 | |
NISSAN | 21010-P7588 | |
NISSAN | 21010-V0725 | |
NISSAN | 21010-V0726 | |
NISSAN | 21010-V7025 | |
NISSAN | 21010-W3626 | |
NISSAN | 21010-W3627 | |
NISSAN | 21010-W3628 | |
NISSAN | 21010-W3685 | |
NISSAN | 21010-W3686 | |
NISSAN | 21010-W3694 | |
NISSAN | 21010-Y7025 | |
NISSAN | BA010-E3027 | |
NISSAN | BA010-W3694 |
Zastosowanie Pompa wodna VKPC 92802 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna VKPC 92802 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.