Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » CC010 kamoka

Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC010 KAMOKA

CC010 Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA KAMOKA
kamoka CC010
Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC010
CC010
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CC010

producent:

KAMOKA

Średnica złączki hydraulicznej [mm] 13,3
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5908242691831

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC010 KAMOKA

numery OEM:
LADA      306201586R
LADA      306205482R
NISSAN      -30620-00Q0A
NISSAN      -30620-00Q0E
NISSAN      30620-00Q0A
NISSAN      30620-00Q0E
NISSAN      30620-00Q0J
NISSAN      30620-00Q1E
NISSAN      30620-00QAB
NISSAN      30620-BN700
NISSAN      30620-BN710
NISSAN      3062000Q07
NISSAN      3062000Q0A
NISSAN      3062000Q0J
NISSAN      3062000Q1M
NISSAN      3062000Q2B
RENAULT      30 62 006 50R
RENAULT      306200650R
RENAULT      306201586R
RENAULT      306205482R
RENAULT      306206219R
RENAULT      82 00 046 103
RENAULT      82 00 764 613
RENAULT      82 00 990 502
RENAULT      8200046103
RENAULT      8200764613
RENAULT      8200990502

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC010 KAMOKA w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.