Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 76 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 62 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 72 | |
Wymiar gwintu | M20 x 1,5 | |
Wysokość [mm] | 91 | |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym | |
nr EAN | 4028977315497 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 50013386 KOLBENSCHMIDT
CITROËN | 1109 J8 | |
CITROËN | 1109 J9 | |
CITROËN | 1109 K2 | |
CITROËN | 1109 L1 | |
CITROËN | 1109 N3 | |
CITROËN | 1109 N5 | |
CITROËN | 1109 R1 | |
CITROËN | 93516538 | |
CITROËN | 95495621 | |
CITROËN | 95495622 | |
CITROËN | 95580482 | |
CITROËN | 95580483 | |
CITROËN | 95638747 | |
CITROËN | 96002933 | |
FIAT | 7910031245 | |
FIAT | 9456000927 | |
FIAT | 9567205780 | |
FIAT | 9600293380 | |
FIAT | 9628173380 | |
FORD | 5 011 788 | |
FORD | 5 011 991 | |
FORD | A 830 X 6714 ABA | |
FORD | A 830 X 6714 AHA | |
ISUZU | 89443044111 | |
MITSUBISHI | MD097003 | |
MITSUBISHI | MD352626 | |
PEUGEOT | 1109 51 | |
PEUGEOT | 1109 67 | |
PEUGEOT | 1109 68 | |
PEUGEOT | 1109 75 | |
PEUGEOT | 1109 80 | |
PEUGEOT | 1109 81 | |
PEUGEOT | 1109 82 | |
PEUGEOT | 1109 83 | |
PEUGEOT | 1109 84 | |
PEUGEOT | 1109 86 | |
PEUGEOT | 1109 K1 | |
PEUGEOT | 1109 L0 | |
PEUGEOT | 1109 N2 | |
PEUGEOT | 1109 R0 | |
PEUGEOT | 1109 T0 | |
SUBARU | 420335500 | |
TALBOT | 94 560 002 20 | |
TALBOT | 95 560 002 20 | |
TALBOT | 95 580 482 80 | |
TALBOT | E 495 622 80 | |
HYUNDAI | 2630035AOO |
Zastosowanie Filtr oleju 50013386 KOLBENSCHMIDT w samochodach:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Kolbenschmidt jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1910 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma specjalizuje się w produkcji elementów silnika, w tym tłoków, korbowodów i innych.
Kolbenschmidt ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Kolbenschmidt jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020