Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » PH4703 fram

Filtr oleju PH4703 FRAM

PH4703 Filtr oleju FRAM
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

PH4703

producent:

FRAM

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 89
Wymiar gwintu M20x1,5
Wysokość [mm] 87
nr EAN 5022650200048

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju PH4703 FRAM

numery OEM:
FORD      1612484
FORD      5006227
FORD      A800X6714AA
PEUGEOT      1109A4
PEUGEOT      1109N8
PEUGEOT      MLS000462A
RENAULT      7700073302
RENAULT      77001043377
RENAULT      7700675302
RENAULT      7700676302
RENAULT      7700695801
RENAULT      7700695804
RENAULT      77007300077
RENAULT      7700730077
RENAULT      7700854852
RENAULT      7701043377
RENAULT      7701349452
RENAULT      7701349752
RENAULT      7702073777
RENAULT      7708715147
RENAULT      8200007832
RENAULT      8671002273
RENAULT      8671012211
RENAULT      8983501901
ROVER      VOF1007
VOLVO      30887296
VOLVO      30887496
VOLVO      3287990
VOLVO      3287990/0
VOLVO      32879900
VOLVO      3287999
VOLVO      34676320
AC      X4065E
AC      X4323E
AC      X95
AMERICANMOTORS(FORD)      7700730077

Zastosowanie Filtr oleju PH4703 FRAM w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju PH4703 FRAM:

2020-01-21
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie fram , także teraz
2021-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.