Wysokość [mm] | 86 |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wymiar gwintu | M 20x1,5 |
Średnica 1 [mm] | 71 |
Średnica 2 [mm] | 52,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 77 |
nr EAN | 8001063523408 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 153071760130 MAGNETI MARELLI
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
A110 II, A290
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LANOS, MATIZ
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
10, KORAL, YUGO TEMPO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
110951, 110967, 110968, 110975, 110981, 110982, 110984, 110986, 1109AK, 1109AL, 1109AP, 1109C2, 1109CA, 1109K1, 1109L0, 1109LO, 1109N2, 1109N4, 1109R0, 1109R1, 1109S7, 1109T0, 1109X5, 9558048380, 9608666880, 9620029980, 9644885480, E149102, E149134
7700720978, 7700734825, 7700734937, 7700856339, 7700867454, 7701415056, 7701415063, 86710013812, 8671004329, 9615841580
110938, 110939, 1109AK, 1109AL, 1109AP, 1109CA, 1109J8, 1109J9, 1109K2, 1109L0, 1109N3, 1109N5, 1109R1, 1109S8, 1109T1, 1109X1, 1109X2, 1109X6, 93516538, 95495621, 95495622, 95580482, 9558048280, 95580483, 95638747, 96002933, 9608666880, 9637143480, E149102, MLS000592
7910031245, 9456000927, 9456183480, 9456203480, 9456203580, 9567205780, 9628173380
1651066G00, 1651066G00000, 1651066G02, 1651066G02000, 1651066G02EXP, 1651086CA0, 1651086CA0000, 1651086CB0, 1651086CB0000, 1651086CB1, 1651086CB1000, 1651086Z00, 1651086Z00000, 990009900C100
152086F901, 152086F905
130614
4930630000
SU00100453, SU00101084
493063
2630029000
3647177
CITROËN | 110938 | |
CITROËN | 110939 | |
CITROËN | 1109AK | |
CITROËN | 1109AL | |
CITROËN | 1109AP | |
CITROËN | 1109CA | |
CITROËN | 1109J8 | |
CITROËN | 1109J9 | |
CITROËN | 1109K2 | |
CITROËN | 1109L0 | |
CITROËN | 1109N3 | |
CITROËN | 1109N5 | |
CITROËN | 1109R1 | |
CITROËN | 1109S8 | |
CITROËN | 1109T1 | |
CITROËN | 1109X1 | |
CITROËN | 1109X2 | |
CITROËN | 1109X6 | |
CITROËN | 93516538 | |
CITROËN | 95495621 | |
CITROËN | 95495622 | |
CITROËN | 95580482 | |
CITROËN | 9558048280 | |
CITROËN | 95580483 | |
CITROËN | 95638747 | |
CITROËN | 96002933 | |
CITROËN | 9608666880 | |
CITROËN | 9637143480 | |
CITROËN | E149102 | |
CITROËN | MLS000592 | |
DAF | 130614 | |
DAIHATSU | 4930630000 | |
FIAT | 7910031245 | |
FIAT | 9456000927 | |
FIAT | 9456183480 | |
FIAT | 9456203480 | |
FIAT | 9456203580 | |
FIAT | 9567205780 | |
FIAT | 9628173380 | |
FORD | 5011788 | |
FORD | 5011991 | |
NISSAN | 152086F901 | |
NISSAN | 152086F905 | |
OPEL | 3647177 | |
PEUGEOT | 110951 | |
PEUGEOT | 110967 | |
PEUGEOT | 110968 | |
PEUGEOT | 110975 | |
PEUGEOT | 110981 | |
PEUGEOT | 110982 | |
PEUGEOT | 110984 | |
PEUGEOT | 110986 | |
PEUGEOT | 1109AK | |
PEUGEOT | 1109AL | |
PEUGEOT | 1109AP | |
PEUGEOT | 1109C2 | |
PEUGEOT | 1109CA | |
PEUGEOT | 1109K1 | |
PEUGEOT | 1109L0 | |
PEUGEOT | 1109LO | |
PEUGEOT | 1109N2 | |
PEUGEOT | 1109N4 | |
PEUGEOT | 1109R0 | |
PEUGEOT | 1109R1 | |
PEUGEOT | 1109S7 | |
PEUGEOT | 1109T0 | |
PEUGEOT | 1109X5 | |
PEUGEOT | 9558048380 | |
PEUGEOT | 9608666880 | |
PEUGEOT | 9620029980 | |
PEUGEOT | 9644885480 | |
PEUGEOT | E149102 | |
PEUGEOT | E149134 | |
RENAULT | 7700720978 | |
RENAULT | 7700734825 | |
RENAULT | 7700734937 | |
RENAULT | 7700856339 | |
RENAULT | 7700867454 | |
RENAULT | 7701415056 | |
RENAULT | 7701415063 | |
RENAULT | 86710013812 | |
RENAULT | 8671004329 | |
RENAULT | 9615841580 | |
SUZUKI | 1651066G00 | |
SUZUKI | 1651066G00000 | |
SUZUKI | 1651066G02 | |
SUZUKI | 1651066G02000 | |
SUZUKI | 1651066G02EXP | |
SUZUKI | 1651086CA0 | |
SUZUKI | 1651086CA0000 | |
SUZUKI | 1651086CB0 | |
SUZUKI | 1651086CB0000 | |
SUZUKI | 1651086CB1 | |
SUZUKI | 1651086CB1000 | |
SUZUKI | 1651086Z00 | |
SUZUKI | 1651086Z00000 | |
SUZUKI | 990009900C100 | |
TALBOT | 9558048280 | |
TALBOT | E49562280 | |
TOYOTA | SU00100453 | |
TOYOTA | SU00101084 | |
VAUXHALL | 93156538 | |
SSANGYONG | 1531001700 | |
PIAGGIO | 493063 | |
HYUNDAI | 2630029000 | |
LDV | 130614 |
Zastosowanie Filtr oleju 153071760130 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 153071760130 MAGNETI MARELLI:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.