Numer seryjny | 1500045 |
nr EAN | 5901159104593 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 1500045 KRAFT AUTOMOTIVE
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
026121005A, 026121005C, 026121005E, 026121005G, 026121005H, 037121005B, 037121005C, 068121005A
026121005A, 026121005C, 026121005E, 026121005F, 026121005G, 026121005H, 037121005B, 037121005C
026121005C, 026121005F, 026121005H, 037121005B, 037121005C
1002789, 1031369, 1031879, 95VW8503AA
AUDI | 026 121 005 A | |
AUDI | 026 121 005 C | |
AUDI | 026 121 005 E | |
AUDI | 026 121 005 G | |
AUDI | 026 121 005 H | |
AUDI | 037 121 005 B | |
AUDI | 037 121 005 C | |
AUDI | 068 121 005 A | |
FORD | 1002789 | |
FORD | 1031369 | |
FORD | 1031879 | |
FORD | 95VW 8503 AA | |
SEAT | 026 121 005 C | |
SEAT | 026 121 005 F | |
SEAT | 026 121 005 H | |
SEAT | 037 121 005 B | |
SEAT | 037 121 005 C | |
SKODA | 026 121 005 H | |
SKODA | 037 121 005 C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 A | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 E | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 F | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 G | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 H | |
VOLKSWAGEN | 037 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 037 121 005 C |
Zastosowanie Pompa wodna 1500045 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 1500045 KRAFT AUTOMOTIVE:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.