Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1700020 kraft automotive

Filtr oleju 1700020 KRAFT AUTOMOTIVE

1700020 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
13.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1700020

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Wysokość [mm] 123
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 62
Rozmiar gwintu 1 3/4 -16 UNF
Numer seryjny 1700020
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
nr EAN 5901159098779

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1700020 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
CITROËN      MLS 000-702
FORD      5003 460
FORD      5003 461
FORD      5004 747
FORD      5004 928
FORD      5007 124
MAZDA      Z ZM1-23802 A
MAZDA      Z ZN1-23302
NISSAN      15208-V4000
PEUGEOT      1109 C1
PORSCHE      056.115.561 G
PORSCHE      931.107.701.00
RENAULT      77 01 415 060
RENAULT      77 01 415 078
SUZUKI      659540
WARTBURG      04 82 551 001
VAG      0028 115 351
VAG      030 115 561 D
VAG      035 115 561
VAG      037 115 561 A
VAG      037 115 561 B
VAG      056 115 561 A
VAG      056 115 561 B
VAG      056 115 561 G
VAG      057 115 561
VAG      059 115 661 A
VAG      5 120 700 509
VAG      8920 180 82 01
VAG      8920 180 89 00
VAG      BAT 115 561 A
VAG      E 512-07-00-509
VAG      SE 021 030 288 A
VAG      XE 021 030 288 A

Zastosowanie Filtr oleju 1700020 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1700020 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-08
 5/5
Oky

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.