Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1702055 kraft automotive

Filtr oleju 1702055 KRAFT AUTOMOTIVE

1702055 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1702055

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Wysokość [mm] 72
Średnica wewnętrzna [mm] 29,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29,5
średnica zewnętrzna [mm] 70
Numer seryjny 1702055
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 5901159214520

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1702055 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FORD      1124 160
FORD      1152 049
FORD      1213 177
FORD      1343 102
FORD      1S7G-6744-AC
FORD      1S7J 6744 AC
FORD      1S7J 6744 BA
FORD      4S7J- 6744-AA
MAZDA      LF01-14302
MAZDA      LF01-14302 9A
FORD USA      3M4G-6744-AA
FORD USA      4S7J-6744-AA

Zastosowanie Filtr oleju 1702055 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1702055 KRAFT AUTOMOTIVE:

Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.