Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1702070 kraft automotive

Filtr oleju 1702070 KRAFT AUTOMOTIVE

1702070 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1702070

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Wysokość [mm] 79
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 62
Rozmiar gwintu 1 3/4 -16 UNF
Numer seryjny 1702070
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
nr EAN 5901159215572

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1702070 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FORD      1026 285
FORD      1070 523
FORD      1072 434
FORD      1143 677
FORD      5008 718
FORD      5008 720
FORD      5008 721
FORD      5008 722
FORD      5012 000
FORD      6057 166
FORD      6057 167
FORD      6066 094
FORD      6066 095
FORD      6066 096
FORD      6141 811
FORD      77 BM 6714 C1A
FORD      77 BM 6714 C2A
MAZDA      1E03-14302
MAZDA      1E04-14302
MAZDA      1E08-14302
MAZDA      1E08-14302A
MAZDA      1E13-14302
MAZDA      1E13-14302A
PEUGEOT      1109 A3
PEUGEOT      1109 A6
RENAULT      77 01 415 053
VAG      047 115 561 F
VAG      047 198 561 F
VAG      110-4020.050
VAG      115-0941.00
VAG      201-9500.01
VAG      5 020 700 025
VAG      LP 2596

Zastosowanie Filtr oleju 1702070 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1702070 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-08
 5/5
Oky

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.