Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1702101 kraft automotive

Filtr oleju 1702101 KRAFT AUTOMOTIVE

1702101 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1702101

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Wysokość [mm] 69
Średnica wewnętrzna [mm] 29
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
średnica zewnętrzna [mm] 64
Numer seryjny 1702101
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 5901159213769

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1702101 KRAFT AUTOMOTIVE

Filtr oleju 1702101 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Filtr oleju 1702101 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

CITROËN

1109AH, 1109AJ, 1109CK, 1109CL, 1109X4, 1109Z0, 1109Z2, 9467645080, 9467645180

MITSUBISHI

MN982159, MN982380

PEUGEOT

1109AH, 1109AJ, 1109CK, 1109CL, 1109X3, 1109Y9, 1109Z1, 9467645080, 9467645180

FIAT

9467521180, 9467558380, 9662282580

FORD

1303476, 1373069, 1427824, 1717510, 1727561, 6C1Q6744AA, 6C1Q6744BA, 6G9Q6744AA

LAND ROVER

LR001247, LR004459, LR030778

JAGUAR

C2S43999

VOLVO

30650798, 31372700

numery OEM:
BMW      11 42 7 557 012
BMW      11 42 7 622 446
CITROËN      1109 AH
CITROËN      1109 AJ
CITROËN      1109 CK
CITROËN      1109 CL
CITROËN      1109 X4
CITROËN      1109 Z0
CITROËN      1109 Z2
CITROËN      9467645080
CITROËN      9467645180
FIAT      9467521180
FIAT      9467558380
FIAT      9662282580
FORD      1303 476
FORD      1373 069
FORD      1427 824
FORD      1717510
FORD      1727 561
FORD      6C1Q-6744-AA
FORD      6C1Q-6744-BA
FORD      6G9Q-6744-AA
JAGUAR      C2S 43999
MITSUBISHI      MN 982159
MITSUBISHI      MN 982380
PEUGEOT      1109 AH
PEUGEOT      1109 AJ
PEUGEOT      1109 CK
PEUGEOT      1109 CL
PEUGEOT      1109 X3
PEUGEOT      1109 Y9
PEUGEOT      1109 Z1
PEUGEOT      9467645080
PEUGEOT      9467645180
VOLVO      30650798
VOLVO      31372700
FORD USA      3M5Q-6744AA
LAND ROVER      LR 001247
LAND ROVER      LR 004459
LAND ROVER      LR 030778
LAND ROVER      LR0 30778

Zastosowanie Filtr oleju 1702101 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1702101 KRAFT AUTOMOTIVE:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.