Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1704050 kraft automotive

Filtr oleju 1704050 KRAFT AUTOMOTIVE

1704050 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
14.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1704050

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Wysokość [mm] 64
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 62
Rozmiar gwintu 1 M 20 x 1.5
Numer seryjny 1704050
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
nr EAN 5901159215336

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1704050 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
NISSAN      15208-00Q0D
NISSAN      15208-00Q0G
NISSAN      15208-00QAF
NISSAN      15208-AW300
OPEL      4415442
OPEL      4434962
RENAULT      82 00 274 858
RENAULT      82 00 768 927
RENAULT      82 00 867 980
RENAULT      86 71 002 274
SUZUKI      16510-67JG0
SUZUKI      16510-67JG0-000
SUZUKI      16510-84A10
SUZUKI      16510-84A10-000
SUZUKI      16510-84A11
SUZUKI      16510-84A11-000
SUZUKI      16510-84A12
SUZUKI      16510-84A12-000

Zastosowanie Filtr oleju 1704050 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1704050 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-08
 5/5
Oky
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.