Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1706810 kraft automotive

Filtr 1706810 KRAFT AUTOMOTIVE

1706810 Filtr KRAFT AUTOMOTIVE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1706810

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Wysokość [mm] 95
Średnica wewnętrzna [mm] 62
średnica zewnętrzna [mm] 93
Rozmiar gwintu 1 3/4 -16 UNF
Numer seryjny 1706810
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
nr EAN 5901159215398

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr 1706810 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
CHRYSLER      2650396
CHRYSLER      X3549957
FIAT      4126435
FIAT      4158728
FIAT      4160703
FIAT      4199523
FIAT      4286050
FIAT      4286052
FIAT      4323062
FIAT      4335880
FIAT      4343591
FIAT      4343597
FIAT      7300943
FORD      5018 355
FORD      870X-6714-UA
LADA      2101-01012-005
LADA      2101-1012-005
LADA      2101-1012-005-1
LADA      210101012005
LADA      2105-0101-200-5
PEUGEOT      1109 29
PEUGEOT      1109 31
PEUGEOT      1109 45
PEUGEOT      1109 46
PEUGEOT      1109 55
PEUGEOT      1109 78
PEUGEOT      1109 A0
RENAULT      77 00 640 165
RENAULT      77 01 020 783
RENAULT      77 01 348 110
RENAULT      77 01 542 286
SAAB      834940
SAAB      834940-9
TALBOT      79 102 468 15
VAG      000 389 7992

Zastosowanie Filtr 1706810 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr 1706810 KRAFT AUTOMOTIVE:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.