Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 29969 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 29969 01 LEMFÖRDER

29969 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
 

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

29969 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 4047437096202

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 29969 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CHEVROLET MATIZ, SPARK; DAEWOO MATIZ 0.8-1.0LPG 09.98-

Oglądana aktualnie część zamienna znanego producenta LEMFÖRDER o numerze 29969 z kategorii końcówka drążka sklepu z częściami samochodowymi e-autoparts.pl. Końcówka drążka 29969 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli współczesnych samochodów.
Wszystkie końcówki drążka produkowane w fabrykach LEMFÖRDER, także oglądane aktualnie końcówki drążka o numerze 29969, produkowane są w oparciu o surowe normy jakościowe i z zachowaniem wysokich standardów. Producent LEMFÖRDER znany jest z wyjątkowo wysokiej jakości wykonania części produkowanych w swoich zakładach. Bardzo dobra jakość zastosowanych materiałów oraz nowoczesny park maszynowy, przynosi efekty w postaci auto części o wyjątkowo dobrej jakości.
Montaż końcówek drążka LEMFÖRDER 29969 nie nastręczy żadnych problemów doświadczonemu mechanikowi mającemu do dyspozycji niezbędne narzędzia do montażu.
Końcówka drążka 29969 ma zastosowanie do takich aut jak CHEVROLET SUBURBAN (K2Y) od 2014.07, DAEWOO KORANDO Cabrio (KJ) od 1999.02 oraz wielu innych modeli aut. Zamawianie części samochodowych nie zawsze musi byc proste. Jeżeli nie potrafisz dobrać samodzielnie końcówki drążka do swojego samochodu zaufaj konsultantom o długoletnim stażu pracującym w naszym sklepie. Pomogą Ci w całym procesie składania zamówienia, a Ty będziesz mógł się cieszyć szybką dostawą zamówionej części. Końcówka drążka 29969 ma dobrą stosunek cena do jakości. Nabycie tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
CHEVROLET      521 136
CHEVROLET      93741077
CHEVROLET      93741091
DAEWOO      521 136
DAEWOO      93741077
DAEWOO      93741091
DAEWOO      KBJ029

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 29969 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 29969 01 LEMFÖRDER:

2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.