Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4248 lpr

Cylinderek hamulcowy 4248 LPR

4248 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4248
Cylinderek hamulcowy 4248
21.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4248, C10287

numer części:

4248

producent:

LPR

System hamulcowy TRW
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm] 24
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532011904

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4248 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, CORSA, ZAFIRA; DAEWOO ARANOS, CIELO, ESPERO, LANOS, NEXIA, NUBIRA; OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC 1.0-2.6 08.79-
numery OEM:
OPEL      550133
OPEL      550141
OPEL      550144
VAUXHALL      90009594
VAUXHALL      90235422
VAUXHALL      90374076
VAUXHALL      90443261
CHEVROLET      95975171
DAEWOO      90235422

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4248 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4248 LPR:

2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.