Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 064053015010 magneti marelli

Silnik wycieraczek 064053015010 MAGNETI MARELLI

064053015010 Silnik wycieraczek MAGNETI MARELLI
magneti marelli 064053015010
Silnik wycieraczek 064053015010
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TGE530PM

numer części:

064053015010

producent:

MAGNETI MARELLI

Strona zabudowy z przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Napięcie [V] 12
Jakość O.E. (Original)
nr EAN 8001063668253

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 064053015010 MAGNETI MARELLI

Silnik wycieraczek przód pasuje do: FORD MONDEO III 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      1116759
FORD      1229139
FORD      1S711 7508 AA
FORD      1S711 7508 AD
zamienniki:
V25-07-0009
brak
VEMO

Zastosowanie Silnik wycieraczek 064053015010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 064053015010 MAGNETI MARELLI:

2023-05-22
 5/5
Wszystko w porządku wycieraczki działają polecam
2021-03-20
 5/5
Produkt zgodny z opisem

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.