Wysokość [mm] | 86 | |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wymiar gwintu | M 18x1,5 | |
Średnica 1 [mm] | 71 | |
Średnica 2 [mm] | 62 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76,5 | |
nr EAN | 8001063523125 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758775 MAGNETI MARELLI
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
AZTEK, G6, MONTANA, TORRENT, MATIZ G2, G4 coupe, G3
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
LANOS, MATIZ
0650401, 650381, 650401, 96395221, VOF93
4502696
93745067, 94797406, 96352845, 96458873, 96458873D, 96879797, EC94797406
CITROËN | MLS000530 | |
FORD | 5009285 | |
FORD | 5016786 | |
OPEL | 0650401 | |
OPEL | 650381 | |
OPEL | 650401 | |
OPEL | 96395221 | |
OPEL | VOF93 | |
PEUGEOT | 1109A9 | |
RENAULT | 7701415070 | |
SAAB | 4502696 | |
VAUXHALL | 5650305 | |
VAUXHALL | 650381 | |
VAUXHALL | 650401 | |
VAUXHALL | 90510934 | |
VAUXHALL | 90510935 | |
VAUXHALL | 93156245 | |
VAUXHALL | 93156300 | |
VAUXHALL | 93156954 | |
VAUXHALL | VOF93 | |
CHEVROLET | 93745067 | |
CHEVROLET | 94797406 | |
CHEVROLET | 96352845 | |
CHEVROLET | 96458873 | |
CHEVROLET | 96458873D | |
CHEVROLET | 96879797 | |
CHEVROLET | EC94797406 | |
AC | 01FBO027 | |
AC | PF40 | |
AC | PF51 | |
AC | X93 |
Zastosowanie Filtr oleju 152071758775 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758775 MAGNETI MARELLI:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.