Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volvo FL6 FL 611 (1985-2000) 179km » FO-398S japanparts
wybrany samochód: 
Volvo Fl6 Fl 611 (1985-2000) 179km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju FO-398S JAPANPARTS

FO-398S Filtr oleju JAPANPARTS
japanparts FO-398S
Filtr oleju FO-398S
FO-398S

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

FO-398S

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Długość [mm]86
średnica zewnętrzna [mm]76
Średnica zabudowy [mm]71
Gwint wewnętrzny [mm]M18 x 1,5
nr EAN8033001062267

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-398S JAPANPARTS

FILTR OLEJU JAPANPARTS FO-398S
numery OEM:
FIAT      71739871
FIAT      71741501
OPEL      05650305
OPEL      5650305
OPEL      650401
OPEL      93156300
SAAB      94797406
VAUXHALL      90510934
VAUXHALL      90510935
VAUXHALL      93156954
VAUXHALL      93178952
VAUXHALL      93179720
VAUXHALL      95509857
CHEVROLET      92142009
CHEVROLET      93156243
CHEVROLET      93178952
CHEVROLET      93745067
CHEVROLET      94797406
CHEVROLET      96352845
CHEVROLET      96395221
CHEVROLET      96458873
CHEVROLET      96879797
CHEVROLET      EC94797406
DAEWOO      94797406
DAEWOO      96352845
DAEWOO      96458873

Zastosowanie Filtr oleju FO-398S JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju FO-398S JAPANPARTS:

Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
krzysztof, warszawa
2023-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Grabówka
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lubliniec
2023-09-08
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Warszawa
2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Cieszyn
2020-12-17
 5/5
Dobry już założony
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartek, Wałbrzych
2019-10-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
Leszek, Chorzów
2023-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2025-05-28
 5/5
OK
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lubliniec
2022-07-05
 5/5
Uważam ze filtr swoją cena i jakością miażdży konkurencje. W zestawie dostajemy komplet nowych oringów wraz z podkładka miedzina pod korek spustowy oleju.
RAFAŁ, JANOWIEC
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Tłuszcz
2023-03-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-02-07
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
Robert, MArki
2021-10-01
 5/5
filtr pasował i cena b. dobra
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Grabówka
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.