Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 27-0520 maxgear

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0520 MAXGEAR

27-0520 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca MAXGEAR
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

27-0520

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Średnica [mm] 60
Zestaw pełny 
System hamulcowy ATE
dla numeru OE C2C27282
nr EAN 5902659723215

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0520 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. FORD P. GALAXY TDCI 06-

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0520 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0520 producenta MAXGEAR

CITROËN

4400T4, 4400T5, 4400V3, 4400V4, 4400V7, 4400V8, 4401R6, 4401R7

JAGUAR

C2C27282, C2C27284, T4N9758

BMW

34111163385, 34111163386, 34116763023, 34116763024, 34116776783, 34116776784, 34116791919, 34116791920, 34116792689, 34116792690

OPEL

542469, 542470, 93176375, 93176376, 93190663, 93190665

LAND ROVER

LR000568, LR000569, LR007201, LR015386, LR015387

FORD

1379932, 1379933, 1405502, 1405504, 1432361, 1432362, 1435001, 1435002, 5303800, 5303801, DG9C2B294BA, DG9C2B302BA

PEUGEOT

4400V7, 4400V8, 4401R7

VOLVO

36000150, 36000151, 36000375, 36000376, 8251315, 8251317, 8601556, 8601557, 8601558, 8601559, 8602676, 8602677, 8603444, 8603753, 8603754, 8603755, 8603756

RENAULT

410110004R, 7701049762, 7701049763, 8253965, 8253966

SAAB

12802160, 12802161, 93176375, 93176376

ALFA ROMEO

77363587, 77363686

SEAT

4E0615123A, 4E0615124A, 4F0615123, 4F0615124, 8E0615123B, 8E0615124B

numery OEM:
ALFA ROMEO      77363587
ALFA ROMEO      77363686
BMW      34 11 1 163 385
BMW      34 11 1 163 386
BMW      34 11 6 763 023
BMW      34 11 6 763 024
BMW      34 11 6 776 783
BMW      34 11 6 776 784
BMW      34 11 6 791 919
BMW      34 11 6 791 920
BMW      34 11 6 792 689
BMW      34 11 6 792 690
CITROËN      4400 T4
CITROËN      4400 T5
CITROËN      4400 V3
CITROËN      4400 V4
CITROËN      4400 V7
CITROËN      4400 V8
CITROËN      4401 R6
CITROËN      4401R7
DAIMLER      C2C27282
DAIMLER      C2C27284
FORD      1 379 932
FORD      1 379 933
FORD      1 405 502
FORD      1 405 504
FORD      1 432 361
FORD      1 432 362
FORD      1 435 001
FORD      1 435 002
FORD      5303800
FORD      5303801
FORD      DG9C2B294BA
FORD      DG9C2B302BA
JAGUAR      C2C27282
JAGUAR      C2C27284
JAGUAR      T4N9758
OPEL      5 42 469
OPEL      5 42 470
OPEL      93176375
OPEL      93176376
OPEL      93190663
OPEL      93190665
PEUGEOT      4400V7
PEUGEOT      4400V8
PEUGEOT      4401R7
RENAULT      410110004R
RENAULT      7701 049 762
RENAULT      7701 049 763
RENAULT      8253965
RENAULT      8253966
SAAB      12802160
SAAB      12802161
SAAB      93176375
SAAB      93176376
SEAT      4E0615123A
SEAT      4E0615124A
SEAT      4F0 615 123
SEAT      4F0 615 124
SEAT      8E0 615 123B
SEAT      8E0 615 124B
SKODA      4E0615123A
SKODA      4E0615124A
SKODA      4F0 615 123
SKODA      4F0 615 124
SKODA      8E0 615 123B
SKODA      8E0 615 124B
VOLVO      36000150
VOLVO      36000151
VOLVO      36000375
VOLVO      36000376
VOLVO      8251315
VOLVO      8251317
VOLVO      8601556
VOLVO      8601557
VOLVO      8601558
VOLVO      8601559
VOLVO      8602676
VOLVO      8602677
VOLVO      8603444
VOLVO      8603753
VOLVO      8603754
VOLVO      8603755
VOLVO      8603756
VAG      4B0 615 123A
VAG      4B0 615 124A
VAG      4E0615123A
VAG      4E0615124A
VAG      4F0 615 123
VAG      4F0 615 124
VAG      8E0 615 123B
VAG      8E0 615 124B
LAND ROVER      LR000568
LAND ROVER      LR000569
LAND ROVER      LR007201
LAND ROVER      LR015386
LAND ROVER      LR015387
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0520 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0520 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu